mobil versiya

Aparıcı psixi sağlamlıq klinikası deyir ki, lüksə qlobal aludəçilik artmaqdadır





Aparıcı psixi sağlamlıq klinikası Paracelsus Recoverynin fikrincə, dizayner məhsullarından kosmetik prosedurlara qədər dəbdəbəyə səssiz asılılıq artır.

Sürixdə yerləşən psixi sağlamlıq və narkomaniya klinikası lüks mallara aludə olan müştərilərdə getdikcə daha çox gördüyü yeni sindromu “opulomaniya” olaraq təyin edib.

Reportyor.az xəbər verir ki, Paracelsus Recoverynin təsisçisi və baş direktoru Jan Gerber verdiyi açıqlamada, sosial media, qlobal brendə çıxış və sürətli sərvət toplanması ilə gücləndirilmiş sağlam indulgensiya ilə psixoloji məcburiyyət arasındakı xətt bulanıqlaşır.

Gənc yetkinlər, sahibkarlar, təsir göstərənlər və hətta ənənəvi ailə biznesinin varisləri daxili boşluqları doldurmaq üçün həddindən artıq pərakəndə satış və avtomobil kolleksiyalarından tutmuş hədsiz səyahət və kosmetik prosedurlara qədər getdikcə daha çox daimi lüks axtarışlarla məşğul olurlar.

"Müştərilərin travma, tükənmişlik, depressiya və ya maddə istifadəsi üçün bizə müraciət etməsindən asılı olmayaraq, öz dəyərinin ölçüsü kimi dəbdəbəli mallardan asılılıq demək olar ki, həmişə ortaya çıxır. Bu, dizaynerlərin çantaları və ya yaxtaları ilə bağlı deyil, yoxlanılmamış emosional mübarizə mexanizmi haqqındadır" Gerber deyib.

Son iki onillikdə dəbdəbə nadir nailiyyətlərin simvolundan geniş şəkildə bazara çıxarılan arzuya çevrilib.
Dünyanın ən böyük lüks konqlomeratı olan LVMH buna bariz nümunədir.

2005-ci ildə şirkət 15 milyard dollardan çox gəlir əldə etdiyini bildirdi. 2023-cü ilə qədər bu rəqəm 500 faizdən çox artaraq 97,4 milyard dollara yüksəldi və onun bazar kapitallaşması 453 milyard dolları keçib.

Bu partlayıcı artım təkcə maliyyə zəfəri deyil; Gerber, lüksün necə qəbul edildiyi və istehlak edildiyində daha dərin mədəni dəyişikliyi əks etdirir.

O, əlavə edib ki, şəxsi təsdiqləmə mənbəyi kimi brend kimliyindən artan psixoloji asılılıq bu böyümənin əsas sürücüsüdür.

Dəbdəbə təsadüfi ləzzətdən daimi həyat tərzi arzusuna keçdi - biri tez-tez uğur kimi maskalanır, lakin emosional qaçışla dərindən qarışır.

Motivasiyanı idarə edərək sağ qalmağı dəstəkləmək üçün təkamül edən beynin dopamin sistemi daimi dəbdəbə gözləntisi ilə qaçırılır.

Paracelsus Recoverynin baş direktoru və təsisçisi "Dopamin zövqlə bağlı deyil, təqiblə bağlıdır. İlk alış həyəcanlandırır, lakin tezliklə eyni hissləri hiss etmək getdikcə daha çox tələb edir. Bu dövr klassik asılılıqdır. Bu müasir hedonik qaçış yolu fərdləri boş, əlaqəsiz və daha ciddi psixi sağlamlıq problemlərinə qarşı həssas buraxa bilər, xüsusən də lüks şəxsiyyət və təsdiqlə əlaqəli olduqda. Bu davranışın ən təhlükəli tərəflərindən biri onun sosial məqbul olmasıdır. Biz növbəti alış-verişin xoşbəxtliyə aparan qanuni yol kimi göründüyü bir mədəniyyətdə yaşayırıq. Amma bizim həqiqətən arzuladığımız şey şey deyil, onun çatdıracağına ümid etdiyimiz emosional vəziyyətdir: Təhlükəsizlik, heyranlıq, əlaqə."


Asılılığa qarşı mübarizə

Özünə dəyər kimi dəbdəbənin cazibəsinə qarşı çıxmaq üçün Paracelsus Recovery minnətdarlıq qeydiyyatı və təcəssüm olunmuş özünüdərk kimi sadə, lakin dəyişdirici təcrübələri tövsiyə edir.

“Hazırda özümü necə hiss edirəm?” və ya “Nəyə görə minnətdaram?” sualları beyni təqibə deyil, varlığa doğru yönləndirməyə başlayır” deyib Gerber.

Klinikanın vahid yanaşması nevrologiyaya əsaslanan terapiya və introspektiv təcrübələrin qarışığını daxil etməklə bu nümunələri kəsmək məqsədi daşıyır.

Müştərilər şüurlu istehlaka və emosional məlumatlılığa yönəldilir.

"Məqsəd gözəlliyi və ya sənətkarlığı rədd etmək deyil" dedi Gerber və əlavə etdi ki, "necə və niyə istehlak etdiyimizə nəzarət etməkdir."
MARAQLI / KARUSEL
Tarix: 5-05-2025, 13:19