mobil versiya

568 Milyon Oyunçu ilə - Oyun Sənayesi Hindistanın Techade-nin Ön Cəbhəsindədir



“Hindistan Oyun İmkanı: Davamlı Böyüməni Gücləndirmək üçün Sağlam Əsaslar” adlı son hesabat Hindistanı qlobal oyun arenasında hökm sürən çempion kimi təqdim edib.

Robust Fundamentals-a görə, 568 milyon oyunçudan ibarət istifadəçi bazası və 2023-cü ildə 9,5 milyarddan çox oyun proqramı yükləməsi ilə Hindistan dünyanın ən böyük oyun bazarıdır. Hindistan dünyanın ümumi mobil oyun yükləmələrinin təxminən 20%-ni təşkil edir, hətta növbəti iki oyunun ümumi yüklənməsini də üstələyir: ABŞ və Braziliya.

Hindistanda yerləşən İnteraktiv Əyləncə və İnnovasiya Şurası (IEIC) və WinZO tərəfindən həmmüəlliflik edilən Hindistan Oyun Opportunity haqqında hərtərəfli hesabat - San-Fransiskodakı Moscone Konqres Mərkəzində keçirilən tədbir  dünyanın ən böyük peşəkar oyun sənayesi olan bu yaxınlarda keçirilən Oyun Tərtibatçıları Konfransında (17-21 mart) yayımlanıb.

“Hindistan Oyun Fürsəti: Davamlı Böyüməyə Güc Vermək üçün Sağlam Əsaslar” hesabatı 2017-ci ildən bəri investorların 2,8 milyard dollarlıq axını ilə vurğulanan Hindistan oyun sənayesinin inkişaf trayektoriyasını vurğulayır və bu sektorun dinamik gələcəyinə güclü inamı göstərir.
Əslində, bu ilki Oyun Tərtibatçı Konfransı ilk dəfə Hindistan Pavilyonunu gördü. WinZO tərəfindən Hindistan Oyun Tərtibatçıları Konfransı (IGDC) və oyun və idman media platforması Nazara ilə birlikdə qurulan Pavilyon, ölkənin oyun ekosistemindəki şücaətini nümayiş etdirdi.
Hesabat innovativ lokallaşdırma strategiyaları, inkişaf edən istifadəçi bazası və inkişaf edən demoqrafik tendensiyalar baxımından bəzi maraqlı tapıntılara işıq salır. Hindistanda oyuna böyük təkan, oyun məzmununun lokallaşdırılması istiqamətində strateji addım olmuşdur.

Yerli dilləri və hind mövzularını təqdim etməklə, oyun platformaları, xüsusən də internetin nüfuzunun artdığı kənd yerlərində qeyri-ingiliscə danışan qruplar üçün əhatə dairəsini uğurla genişləndirdi. Bu xalq dili istifadəçi bazasını genişləndirərək onu daha əhatəli edib. Hesabat hazırda Hindistanda oyun oynayan əhalinin demək olar ki, 40%-ni təşkil edən qadın oyunçuların sayının artdığını təsdiqləyir.

Hesabatın rəqəmləri nəhəng oyun bazarı potensialına nəzər salır - o deyir ki, Hindistanda hazırda təxminən 560 milyon oyunçu var, onlardan 144 milyonu 2023-cü ildə oyunlar üçün pul ödəyib. 2028-ci ilə qədər ümumi oyunçu bazası 916 milyona, 240 milyonu isə oyuna çata bilər.

Hesabatda deyilir ki, Hindistanın oyun ekosisteminin 2028-ci ilə qədər 6 milyard dollar gəlir əldə etmək üçün CAGR 14% səviyyəsində böyüməsi planlaşdırılır. RMG olmayan oyunların payı 2028-ci ilə qədər ümumi oyun bazarının hazırkı 13%-dən 21%-ə yüksələcək.


Oxşar hesablamalar sosial media firması və Facebook-un ana şirkəti Meta-nın Hindistanda keçirilən ilk oyun sammitində Hindistanda oyun sənayesinin diqqətəlayiq inkişaf trayektoriyası haqqında edildi. Martın 14-də Mumbayda keçirilən Meta bazar araşdırması firması GWI ilə birgə Hindistanın oyun ekosistemi haqqında “Gaming Playbook” adlı hesabat təqdim etdi.

2023-cü ilin dekabr ayında Amerikalı video oyun tərtibatçısı və naşiri Riot Games Hindistandakı ən böyük VALORANT tədbirlərindən biri olan "Convergence" adlı debüt beynəlxalq e-spor turnirinə ev sahibliyi etdi. Lenovo və Intel-in birgə sponsorluğu ilə Cənubi Koreya, Avropa, Braziliya və Türkiyədən olan komandalar, o cümlədən bir neçə məşhur Hindistan komandası 50.000 ABŞ dolları məbləğində mükafat fondu üçün iştirak edib.
Hindistanın oyun sektorunun dəyəri təxminən 7,5 milyard dollar olacaq və 2025-ci ilə qədər 250,000 iş yeri yaradacaq. Daha çox firma dünya üçün məhsullar yaratdıqca, oyun Hindistanda “ixrac yönümlü” sektora çevrilə bilər.

Hindistanın istedad fondu qlobal naşirlər üçün böyük dəyər açaraq geo-uyğunlaşdırılmış istehsal və canlı xidmətlərə öncülük etməyə imkan verən strateji üstünlük təklif edir.

Hindistanda oyun inkişaf etdirən şirkətlərin sayı da artıb, 2015-ci ildəki 25-dən 2023-cü ildə 900-ü keçib. Hindistanın onlayn oyunlarına investisiyalar axır. Məsələn, Sony Interactive Entertainment (SIE) Hindistanlı oyun tərtibatçılarına minimum 100.000 dollar maliyyə dəstəyi ilə Sony India Hero Layihəsini işə saldı.
Krafton India oyun inkubator fondu hər investisiya üçün 50.000-150.000 ABŞ dolları xərcləyir. Oyun studiyaları oyun, icma idarəçiliyi və marketinq ətrafında xüsusi strategiyalar vasitəsilə Hindistan bazarına daxil olduqda, yerli formalar oyun istehsal prosesində oyunların sınaqdan keçirilməsi və prototipləşdirilməsi üzrə xidmətlər üzərində əməkdaşlıq edir və bəzi oyunların və canlı xidmətlərin birgə istehsalı imkanlarını araşdırır.


MARAQLI / KARUSEL
Tarix: 1-04-2024, 12:40