mobil versiya

İndoneziya Çinin dəstəklədiyi yüksəksürətli dəmir yolunun işə salınmasını təxirə salır




Cənub-Şərqi Asiyanın ilk yüksək sürətli xətti olan dəmir yolunun yumşaq işə salınması avqustun 18-dən sentyabrın əvvəlinə qədər təxirə salınıb.
"Benar News" xəbər verir ki,  Cakarta-Bandunq yüksək sürətli qatar xidmətinin məhdud sınaq müddəti avqustun 18-nə təyin edilib. İndi qatarların təhlükəsiz istismarı üçün daha çox vaxt lazım olduğu üçün bu, sentyabrın əvvəlinə qədər təxirə salınıb. onlar saatda 385 kilometrə qədər sürətlə qaça bilirlər.
“ASEAN-da ilk yüksək sürətli dəmir yolu xətti olaraq, qatarı idarə etmək çox diqqətli hazırlıq tələb edir. Müştərinin təhlükəsizliyini prioritetləşdirmək üçün bütün aspektlər lazımi qaydada hazırlanacaq" deyə, İndoneziya-Çin konsorsiumunun PT Kereta Cepat Indonesia China (KCIC) sözçüsü Eva Chairunisa, Jakarta Post-a görə dünən verdiyi açıqlamada bildirib.
Dörd dövlətə məxsus İndoneziya şirkəti və "China Railway International Co"dan ibarət KCIC-dən verilən açıqlamada, "Hər aspekt yüksək sürətli qatar sərnişinləri üçün təhlükəsizlik və rahatlığa əsas diqqət yetirməklə yaxşı hazırlanacaq" dedi. Ltd.
“Obyektlərin və infrastrukturun sınaqları uğurla həyata keçirilib. Hazırda KCIC həmçinin qatar işə salındıqda bütün dəstəkləyici əməliyyat elementlərinin düzgün işləməsini təmin edir”. 
142 kilometrlik dəmir yolu xətti paytaxt Cakartanı Qərbi Yavanın Bandunq şəhəri ilə birləşdirəcək və dünyanın ən sıx məskunlaşdığı səyahət dəhlizlərindən biri boyunca tıxacları xeyli azaldacaq. Xətt həm də Cənub-Şərqi Asiyada ilk yüksək sürətli dəmir yolu olmaq xüsusiyyətinə malikdir; 2021-ci ilin sonlarında fəaliyyətə başlayan Laosda Çin tərəfindən dəstəklənən dəmir yolu tez-tez yüksək sürətli olaraq adlandırılır, lakin maksimum sürəti saatda 160 kilometrdir.
Bu kiçik gecikmə 2015-ci ildə başladığından bu yana layihəni yavaşlatan bir sıra gecikmələr və xərclərin çoxalmasından sonra baş verir. O zaman layihənin ilkin olaraq 2019-cu ilə qədər başa çatdırılması nəzərdə tutulurdu və bu, 5,5 milyard dollara başa gəlir. Torpağın alınması zamanı yaranan çətinliklərlə bağlı əsasən proqnozlaşdırıla bilən amillər səbəbindən bu, o vaxtdan xeyli artmışdır.
2021-ci ildə Prezident Joko “Jokowi” Widodo, hökumətinin dəmir yolunun tikintisində dövlət vəsaitinin istifadəsini qadağan edən 2015-ci il fərmanını ləğv edərək, layihənin artıq xərclərini ödəmək üçün dövlət büdcəsindən istifadə edəcəyini açıqladı. Fevral ayında Pekində İndoneziya və Çin hökumətləri əvvəllər gözlənilən 2 milyard dollardan çox aşağı, 18 trilyon rupiah (təxminən 1,2 milyard dollar) xərc artımı barədə razılığa gəliblər.
Layihənin mediada işıqlandırılmasının ümumiyyətlə mənfi tonuna baxmayaraq – və layihənin dizaynı və həyata keçirilməsi ilə bağlı çoxlu qanuni suallar var – Cakarta-Bandunq dəmir yolunun tikintisinin başa çatdırılması həm Çinin Cənub-Şərqi Asiyadakı “Bir kəmər və bir yol” təşəbbüsü, həm də Çinin inkişafı üçün mühüm mərhələ olacaq. Cokovi iki müddət vəzifədə qaldı və bu müddət ərzində İndoneziyanın infrastrukturunun yaxşılaşdırılmasına üstünlük verdi.

KARUSEL / İQTİSADİYYAT
Tarix: 11-08-2023, 12:48