mobil versiya

Meta Avropa və Cənubi Koreyada məşhurların saxta reklamlarını hədəfləyir





Instagram və Facebook-un ana şirkəti olan Meta Britaniya, Avropa İttifaqı və Cənubi Koreyada məşhurların şəkillərini əks etdirən fırıldaqçı reklamları aşkar etmək üçün üz tanıma alətini işə salır.

Meta artıq aləti digər ölkələrdə sınaqdan keçirib və burada daha çox məşhurları əhatə etmək üçün funksiyanı genişləndirməyi planlaşdırır.

Reportyor.az xəbər verir ki, bu barədə Meta-nın kiber təhdidlər üzrə direktoru David Aqranoviç bildirib ki, Britaniya və Aİ-dəki ictimai xadimlər gələn həftələrdə üz tanıma texnologiyası ilə “celeb-bait” mühafizə alətini almaq üçün qoşulmağa imkan verən bildirişlər almağa başlayacaqlar.

Aqranoviç jurnalistlərə bildirib ki, reklam generativ süni intellektdən istifadə etsə belə, "Biz inanırıq ki, bu alət ictimai xadimlərin sui-istifadə edilmiş şəkillərini müəyyən etməyə kömək edəcək".

Sosial mediada məşhurların saxta şəkillərinin yer aldığı saxta reklamlar geniş yayılıb, əksər hallarda istifadəçiləri şəxsi məlumatlarını paylaşmağa və ya pul göndərməyə sövq edir.

Əgər ictimai xadim Meta-nın yeni funksiyasını işə salırsa, alət onların profil şəklini skan edəcək və onu şübhəli saxta reklamlarda görünən üzlərlə müqayisə edəcək, sui-istifadə təsdiqlənərsə, avtomatik bloklanacaq.

Meta həmçinin bütün istifadəçilər üçün sifətin tanınmasını hesab bərpa alətlərinə birləşdirəcəyini açıqladı.

Daxil olanlar hesabları kilidlənərsə, qısa bir video çəkərək şəxsiyyətlərini təsdiq edə biləcəklər.

Şirkət üz məlumatlarının yalnız bu yoxlama prosesi üçün istifadə ediləcəyini və dərhal sonra silinəcəyini söylədi. Əlavə etdi ki, texnologiya Avropa məlumatların qorunması qaydalarına uyğundur.

Meta əvvəllər məxfiliklə bağlı narahatlıqlara görə 2021-ci ildə platformalarında sifətin tanınmasını dayandırmışdı, lakin 2024-cü ilin oktyabrında aldadıcı reklamlarla mübarizə üçün texnologiyanı bərpa edəcəyini açıqlamışdı.
KARUSEL / DÜNYA
Tarix: 5-03-2025, 13:11