mobil versiya

Hindistan Hərbi Dəniz Qüvvələri qədim gəmiqayırma üslubunda inşa edilmiş ilk gəmini işə salıb



Hindistan Hərbi Dəniz Qüvvələri 5-ci əsrə aid ənənəvi gəmiqayırma üsullarından istifadə edərək inşa edilmiş ilk gəmisini təqdim edib.

Reportyor.az yerli mediaya istinadla bildirir ki, 21 metrlik taxta gəmi tikişli gəmidir, taxtaları kordonlar və ya kəndirlərlə bir-birinə tikilmiş, oyma şəklində tikilmiş bir qayıq növüdür. Bu texnika qədim Hindistanda okeanda üzən gəmilərin inşasında məşhur idi.

Kaundinya adlı gəmi qədim Buddist qayaüstü abidələrinin eramızdan əvvəl 2-ci əsrdən eramızın 5-ci əsrinə aid incə freskalarla bəzədildiyi Maharaştra əyalətində YUNESKO-nun Ümumdünya İrs Siyahısına daxil edilmiş Ajanta Mağaralarının rəsmlərindən ilhamlanmış gəminin rekreasiyasıdır.

Hindistan Hərbi Dəniz Qüvvələrinin sözçüsü Vivek Madhval mediaya deyib ki, bütün konsepsiya bir növ tikintinin necə baş verdiyinə dair qədim metodologiyamıza qoşulmaq və sonradan hind dənizçilərinin həmin vaxt ərzində keçdikləri tarixi dəniz marşrutlarına qoşulmaq idi.

Mədəniyyət Nazirliyi tərəfindən maliyyələşdirilən layihə 2023-cü ilin iyulunda başlayıb və usta hind gəmi ustası Babu Sankaranın rəhbərlik etdiyi Keraladan olan sənətkarlar tərəfindən inşa edilib. Gəmi bu ilin fevralında tamamlanıb.

INSV Kaundinyanın Hindistan Hərbi Dəniz Qüvvələrinə qəbulu ölkənin Ərəb dənizi boyunca qərb sahilində, Karnatakada yerləşən Karvar Hərbi Dəniz Bazasında Mədəniyyət Naziri Qajendra Sinqh Şexavatın iştirakı ilə baş tutub.

Gəmi ilk transokean səyahətini Qucaratdan Omana edəcək.

Bu, qədim dənizçilərin istifadə etdiyi marşrutlardan biridir və gələcəkdə, ilk səyahətdən sonra yeni marşrutlar nəzərdən keçiriləcək.

Hindistan Hərbi Dəniz Qüvvələri gəminin dənizdə hidrodinamik davranışının model sınaqlarını aparmaq üçün Hindistan Texnologiya İnstitutu-Madras nəzdində Okean Mühəndisliyi Departamenti ilə əməkdaşlıq edib. Donanma müasir materiallardan istifadə edilmədən qurulmuş taxta dirək sistemini də sınaqdan keçirib.

Hindistan Müdafiə Nazirliyinin bəyanatında deyilir: "Gəminin hər tərəfi tarixi orijinallığı dənizə yararlılıq ilə balanslaşdırmalı idi ki, bu da həm yenilikçi, həm də qədim Hindistanın dənizçilik ənənələrinə sadiq olan dizayn seçimlərinə səbəb oldu. Dikişli gövdə, kvadrat yelkənlər, taxta şpallar və ənənəvi sükan mexanizmlərinin birləşməsi gəmini hazırda dünyanın istənilən yerində dəniz xidmətində olan hər hansı bir gəmidən fərqli edir."
KARUSEL / DÜNYA
Tarix: 21-05-2025, 17:39