Mərakeşin daxili turizm sektoru 8,5 milyon gecələmə ilə yenidən yüksəlir

Mərakeşin turizm naziri Fatim-Zəhra Ammor bildirib ki, daxili turizm artan tələbat görür, 2024-cü ildə təsnif edilmiş otellərdə 8,5 milyon gecələmə qeydə alınıb ki, bu da ümumi gecələmələrin 30%-ni təşkil edir.
Reportyor.az bu barədə “Hespress”ə istinadla xəbər verir.
Təkcə ilk dörd ayda yerli gecələmələr 2 milyonu keçib ki, bu da illik müqayisədə 4% artımı əks etdirir.
Parlament qarşısında çıxış edən Ammor, milli turizm yol xəritəsinin iki xüsusi tematik seqmentlə daxili səyahətə əhəmiyyətli üstünlük verdiyini söylədi: çimərlik turizmi və təbiətə əsaslanan turizm.
"Yol xəritəsi, həmçinin regional izolyasiyanı azaltmaq üçün yeni daxili uçuş marşrutlarının işə salınması, Mərakeşli səyahətçilər tərəfindən ən çox bəyənilən turizm məhsullarına investisiyanın təşviqi və tanıtım kampaniyalarının gücləndirilməsi kimi daxili turizmi inkişaf etdirmək üçün bir sıra tədbirləri də əhatə edir."

Nazir qeyd edib ki, turizm sektoru dünya miqyasında destinasiyalara təsir edən böhranlardan tez sağalaraq rekord nəticə əldə edib. O, bunu hökumətin pandemiyadan sonra sektorun yenidən təcil qazanmasına kömək edən 2 milyard dirhəmlik təcili yardım planı ilə əlaqələndirib.
O, həmçinin müştəri təcrübəsinə əsaslanan yeni bir baxış təqdim edən 6,1 milyard dirhəm maliyyə ilə dəstəklənən 2023-2026 turizm yol xəritəsini vurğulayıb. O, hər bir regionun spesifik potensialından istifadə etməyi hədəfləyən doqquz tematik turizm zəncirini və beş kəsişməni əhatə edir. "Bu, 2024-cü ildə rekord göstəriciyə gətirib çıxardı, bu il də tendensiya davam edir".
Ammor, Mərakeşin 2025-ci ilin aprel ayının sonuna qədər 5,7 milyon turist qəbul etdiyini göstərən rəqəmlərə istinad etdi ki, bu da 2024-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 23% çoxdur.
Gecələmələr 15% artımla 9 milyonu ötüb, xarici valyuta gəlirləri isə 7,5% artaraq 34,4 milyard dirhəmə çatıb.
"Biz bu yay çox müsbət göstəricilər gözləyirik. Biz Mərakeş turizmini qlobal miqyasda tanıtmaq üçün əhəmiyyətli işlər görmüşük və müxtəlif bazarlardan ziyarətçilərin cəlb edilməsinə nail olmuşuq."
O, sosial media vasitəsilə əsas turist göndərən ölkələri hədəf alan rəqəmsal səylər də daxil olmaqla, 20-dən çox bazarda “Mərakeş, İşıq Yurdu” pankartı altında tanıtım kampaniyalarının başlandığını qeyd etdi.
2024-cü ildə Mərakeş, xüsusən də ənənəvi mənbə bazarları ilə hava əlaqəsini gücləndirmək üçün 11,4 milyon aviaşirkətin oturacağı ilə müqavilə bağladı. Ammor əlavə etdi ki, tanıtım səyləri indi ABŞ, Hindistan, Çin, Yaponiya, Cənubi Koreya, Körfəz ölkələri, Kanada, Braziliya və Meksika kimi Mərakeşə artan maraq göstərən inkişaf etməkdə olan bazarları da hədəfləyir.
O, daha sonra 2024-cü ildə çinli turistlərin sayının 78%, Rusiyadan 61%, Səudiyyə Ərəbistanından 16% və ABŞ-dan 6% artdığını qeyd etdi. Ammor yerli turizm brendini tanıtmaq üçün rəqəmsal platformalarda davam edən milli kampaniyalarla daxili turizmin davamlı əhəmiyyətini vurğulayayıb.
KARUSEL / İQTİSADİYYAT
Tarix: 20-06-2025, 15:17