mobil versiya

Hindistanda Trampın tarifləri Amerika mallarını boykot çağırışlarına təkan verir




McDonald's və Coca-Cola-dan Amazon və Apple-a qədər ABŞ-da yerləşən çoxmillətli şirkətlər Hindistanda boykot çağırışları ilə üzləşirlər, çünki biznes rəhbərləri və Baş nazir Narendra Modinin tərəfdarları ABŞ-ın tariflərinə etiraz etmək üçün anti-Amerika əhval-ruhiyyəsini artırırlar.

Dünyanın ən sıx məskunlaşdığı ölkə olan Hindistan, bir çoxu həyatda yüksəliş simvolu kimi görünən beynəlxalq etiketlərə aşiq qalan zəngin istehlakçıların artan bazasını hədəf almaq üçün sürətlə genişlənən Amerika brendləri üçün əsas bazardır.

Məsələn, Hindistan Meta-nın WhatsApp-ı üçün istifadəçilər tərəfindən ən böyük bazardır və Domino’s-un ölkədəki hər hansı digər brenddən daha çox restoranı var. Pepsi və Coca-Cola kimi içkilər tez-tez mağaza rəflərində üstünlük təşkil edir və insanlar yeni Apple mağazası açılanda və ya Starbucks kafesində endirimlər edəndə hələ də növbəyə dururlar.

Satışların düşdüyünə dair dərhal heç bir əlamət olmasa da, Donald Trampın Hindistandan gələn mallara 50 faizlik rüsum tətbiq etməsindən, ixracatçıları narahat etməsindən və Yeni Dehli ilə Vaşinqton arasında əlaqələrə xələl gətirməsindən sonra həm sosial mediada, həm də oflayn rejimdə yerli almaq və Amerika məhsullarından imtina etmək üçün artan xor var.

Hindistanın “Wow Skin Science” şirkətinin həmtəsisçisi Manish Chowdhary, LinkedIn-ə video mesaj göndərərək fermerlərə və startaplara “Made in India”nı “qlobal vəsvəsə” etməyə və qida və gözəllik məhsulları dünya miqyasında məşhur olan Cənubi Koreyadan öyrənməyə çağırıb: "Minlərlə mil uzaqlıqdakı məhsullar üçün sıraya girdik. Özümüzə məxsus olmayan brendlərə qürurla pul xərclədik, öz istehsalçılarımız isə öz ölkələrində diqqət çəkmək üçün mübarizə apardıq".

Hindistanda zəng xidməti göstərən DriveU şirkətinin baş direktoru Rahm Shastry LinkedIn-də yazıb: “Hindistanın öz evində yetişdirdiyi Twitter/Google/YouTube/WhatsApp/FB olmalıdır – Çində olduğu kimi.”

Ədalətli olmaq üçün Hindistan pərakəndə satış şirkətləri Starbucks kimi xarici markalara daxili bazarda sərt rəqabət verir, lakin qloballaşmaq çətin idi.

Bununla belə, Hindistanın İT xidmətləri göstərən firmaları, TCS və Infosys kimi dünya üzrə müştərilərə proqram həlləri təqdim etməklə qlobal iqtisadiyyatda dərin kök salmışlar.

Bazar günü Modi özünə güvənmək üçün xüsusi müraciət etdi və Bengaluruda bir toplantıda Hindistan texnologiya şirkətlərinin dünya üçün məhsullar istehsal etdiyini söylədi, lakin "indi bizim Hindistanın ehtiyaclarına daha çox üstünlük vermə vaxtıdır" dedi.

O, heç bir şirkətin adını çəkməyib.

Amerika əleyhinə etirazlar səngisə də, Tesla Hindistanda ikinci sərgi salonunu Yeni Dehlidə açdı, bazar ertəsi açılışında Hindistan ticarət nazirliyi və ABŞ səfirliyi rəsmiləri iştirak edirdi.

Modinin Bharatiya Janata Partiyası ilə əlaqəli olan Swadeshi Jagran Manch qrupu, bazar günü Hindistanda kiçik ictimai mitinqlər keçirərək insanları Amerika markalarını boykot etməyə çağırdı.

Sosial mediada qrupun kampaniyalarından biri McDonald's və bir çox digər restoran brendlərinin loqoları olan "Xarici qida zəncirlərini boykot edin" adlı qrafikdir.

Reportyor.az





KARUSEL / DÜNYA
Tarix: 11-08-2025, 13:11