mobil versiya

Tədqiqat: Gündəlik ekranın bir saatı akademik nailiyyəti 10% azaldır



15 illik araşdırma göstərib ki, elektron ekranlar qarşısında uzun müddət vaxt keçirən uşaqların akademik məqsədlərinə çata bilməmək riski daha yüksəkdir.

Kanadadakı xəstəxanalardan olan tədqiqatçılar qeyd etdilər: “Erkən uşaqlıq dövründə ekranların qarşısında uzun saatlar keçirmək oxu və riyaziyyatdan daha aşağı ballarla əlaqələndirilir, halbuki yazı bacarıqları əsasən təsirlənmir".

Komanda gündəlik bir saat ekran vaxtının daha yüksək akademik səviyyələrə çatma ehtimalının 10% azalması ilə əlaqəli olduğunu tapdı. Bu nəticə, valideynlərin uşaqların ekran vaxtı ilə bağlı hesabatlarını Kanadanın Ontario şəhərində təxminən 3300 şagirdin oxu və riyaziyyat testləri üzrə göstərdiyi performansla müqayisə edərək çıxarılıb.

JAMA Network Open elmi tibb jurnalında dərc olunan araşdırma, tədqiqatçıların fikrincə, ibtidai məktəbdə akademik nailiyyətləri yaxşılaşdırmaq" üçün "ekran məruz qalmasının azaldılması üçün erkən müdaxilələrə ehtiyac olduğunu vurğulayır.

Torontodakı SickKids Xəstəxanasından Katherine Berkin şərh etdi: "Ekran vaxtı əksər ailələr üçün gündəlik həyatın bir hissəsidir və uzun müddət, xüsusən də televiziya və rəqəmsal mediaya məruz qalma uşaqların akademik performansına nəzərəçarpacaq dərəcədə təsir göstərə bilər."

Tədqiqatda istifadə edilən məktəb testlərini idarə edən Təhsilin Keyfiyyəti və Hesabatlılıq Ofisinin Direktoru Cennifer Hoff, tapıntıların "ekran vaxtı kimi erkən uşaqlıq təcrübələrinin akademik nailiyyətlərə necə təsir etdiyinə dair vacib fikirlər" təmin etdiyini söylədi.

Komanda həmçinin akademik performansa təsirin ekran vaxtının miqdarından və uşaqların məruz qaldığı məzmun növündən asılı olaraq necə dəyişə biləcəyini müəyyən etmək üçün əlavə araşdırmalara ehtiyac olduğunu qeyd etdi.

Reportyor.az



KARUSEL / CƏMİYYƏT
Tarix: Bu gün, 14:01