Həddindən artıq cəlbedicilik influencer dünyasında bəyənmələri azaldır

Dayton Universitetinin tədqiqatçıları tərəfindən aparılan son tədqiqat, xüsusilə fitness influencer sektorunda sosial mediada həddindən artıq cəlbediciliyin gözlənilməz bir mənfi cəhətini ortaya qoydu.
Tədqiqatda iştirakçılara uydurma fitness influencerlərinin saxta sosial media paylaşımları göstərildi və hansı hesabları və paylaşımları izləməyi üstün tutduqları soruşuldu.
Nəticələr göstərdi ki, yüksək cəlbedici influencerlər orta dərəcədə cəlbedici olanlarla müqayisədə daha az bəyənmə və izləyici aldılar. Mütəxəssislər bunun insanların yüksək cəlbedici influencerləri "daha az əlaqəli" və ya gündəlik həyatlarından uzaq kimi qəbul etmələri ilə əlaqəli ola biləcəyini irəli sürürlər.
Tədqiqatçılar Andrew Edelblum və Abby Frank bildiriblər:
"Nəticələrimiz göstərir ki, həddindən artıq cəlbedicilik etibarlı və etibarlı influencerlərlə dolu rəqəmsal dünyada əks təsir göstərə bilər."
Onlar bu fenomeni "tərs gözəllik effekti" adlandırdılar. Tədqiqatda qeyd edildi ki, çox cəlbedici modellər və ya sözçülər diqqəti və klikləri cəlb etsələr də, bu, mütləq daha çox bəyənmə və ya izləyiciyə çevrilmir.
Tədqiqat həmçinin təvazökarlığın vacibliyini vurğuladı. Şəxsi təcrübələrini, çətinliklərini və fitnes səyahətlərini paylaşan təsir edənlər daha çox bəyənmə aldılar, istedadları və ya müstəsna sədaqətləri ilə öyünənlər isə daha az bəyənmə aldılar.
Cins də əhəmiyyətli bir rol oynadı. Fitnesdə cəlbedici qadınlar eyni dərəcədə cəlbedici kişilərə nisbətən daha güclü mənfi reaksiyalarla qarşılaşdılar ki, bu da qadınları xarici görünüşə görə daha sərt qiymətləndirmək üçün daha geniş sosial meyli əks etdirir.
Tədqiqatçılar ümid edirlər ki, bu tapıntılar irq və əlillik də daxil olmaqla, əks gözəllik effektinə təsir göstərə biləcək digər amillər üzərində daha çox tədqiqat aparmağa təşviq edəcək.
Reportyor.az
MARAQLI / KARUSEL
Tarix: Bu gün, 10:05



























